Pages

the time is running ^_^

Monday 11 November 2013

Permulaan berblogging

Assalamualaikum w.b.t..
holla!! 

yeah!!i have a blog now!! happy blogging day!! ^_^

Saya mulakan first entry blog ini dengan salam perkenalan kepada dunia blogging :D
blog ni telah lama wujud, tapi saya kemaskini semula menjadi blog yang baru untuk mengisi masa lapang yang sememangnya teramatla lapang sangat..=,=' so, dalam blog ni saya just perkenalakn diri saya dengan panggilan miss_RU..kenapa RU??ha..ada maksud di sebalik RU itu..tapi apa maksudnya biarlah rahsia dulu untuk seketika ini..

blog ni di "bina" atas dasar untuk share semua perkara yang terlintas di fikiran ini..bukan sekadar diari hidup, tapi sebagai medium untuk share something maklumat yang berguna.. hopefully, blog miss_RU ini tidak akan mengundang sebarang ke"annoyingan" kepada sesiapa dan hope jugak this blog can be as a support to my life..

errmm..apa lagi erk??oh ya, miss_RU are freshly graduate from diploma..ah!!memang rasa tenang,happy sangat la! siapa tak seronok dah graduate kan? tapi perjalanan miss_RU masih terlalu jauh lagi.. masih banyak lagi tangga yang nak di daki..i still have many responsibilities and many thing to be achieve.. 

So, tu jelah dulu kot salam perkenalan dari miss_RU..lepas ni kena rajin update new entry la untuk mengisi ruang-ruang kosong di blog miss_RU ni..

bye-bye...nitez..
wassalam.


No comments:

Post a Comment